Golf 8 GTI također će biti posljednji koji će imati motor s unutarnjim izgaranjem. Slika: Volkswagen
Golf 8 GTI također će biti posljednji koji će imati motor s unutarnjim izgaranjem. Slika: Volkswagen

Volkswagen potvrđuje da će Golf 9 biti samo električni

Golf 8 trajat će do 2028. prije odlaska, noseći sa sobom motor s unutarnjim izgaranjem.

Sadašnji Golf 8 bit će posljednji koji će nuditi benzinske i/ili dizel motore. 
Slika: Volkswagen.
Sadašnji Golf 8 bit će posljednji koji će nuditi benzinske i/ili dizel motore. Slika: Volkswagen.

S renoviranjem koje će se provesti sljedeće godine, Volkswagen je potvrdio da će trenutna osma generacija Golfa biti zadnja generacija Golfa s unutarnjim izgaranjem (iskreno svi smo jako tužni zbog toga ali šta je tu je)

Iako se ne očekuje da postane ID. Golf i prema tome dio električne ID linije, GOLF 9, koji bi trebao biti uveden 2028., postat će jedan od prvih modela koji će se voziti na novoj Porscheovoj SSP platformi koja je od samog početka dizajnirana samo za električna vozila.

Još 2020. godine, bivši voditelj prodaje, marketinga i postprodaje Volkswagen grupe, Jüergen Stackmann, nagovijestio je da bi se Golf 9, koji se tada još uvijek razmatrao, mogao ponuditi i kao električno vozilo i s motorom na unutarnje izgaranje kao odgovor na tržišta na kojima nije postojala infrastruktura električnih punionica.

Golf će ostati kao snažno nastojanje marke na mnogim mjestima, a vjerujem i u Europi ali i na mnogim mjestima izvan Europe gdje vjerojatno nemaju kapacitet da postanu potpuno električni tako brzo. Tako da sam uvjeren da ćemo vidjeti paralelnu vožnju Golfa 9 i ID-a. sljedeća generacija”, rekao je tada Stackmann za britanski Auto Express .

Golf 8 GTI također će biti posljednji koji će imati motor s unutarnjim izgaranjem. Slika: Volkswagen
Golf 8 GTI također će biti posljednji koji će imati motor s unutarnjim izgaranjem. Slika: Volkswagen

Međutim, u potpunom preokretu, trenutni šef Volkswagena Thomas Schäfer rekao je da će planirani facelift Golfa 8 iduće godine biti posljednji krik za benzince i dizelaše jer kada Golf 9 bude pušten u prodaju, imat će samo električni pogon i ništa drugo.

“To [facelifting] ga stavlja u sjajnu poziciju do kraja desetljeća. Zatim ćemo morati vidjeti kako će se segment razvijati. Ako se svijet bude razvijao potpuno drugačije od očekivanog do 2026. ili 2027., tada možemo ponovno lansirati potpuno novo vozilo. Ali ne očekujem da će se to dogoditi. Zasad to nije planirano”, citirao ga je Automobilwoche .

Polo odlazi, Golf GTI ostaje…
Za razliku od Pola i T-Crossa za koje se očekuje da će nestati iz Volkswagenove ponude do 2025., Schäfer je ponovio da nema planova za ukidanje imena Golf i GTI jer će se oni umjesto toga prenijeti u električni Era koju će Wolfsburg u potpunosti prihvatiti 2030.

Isto se također odnosi i na Tiguan, čija bi sljedeća generacija, gotovo spremna, trebala izaći prije kraja ove godine kao posljednja iteracija koja će ponuditi motor s unutarnjim izgaranjem.

“Jasno je da nećemo odustati od legendarnih imena kao što su Golf, Tiguan i GTI , već ćemo ih prenijeti u električni svijet. Ali posebno kod Golfa to mora odgovarati genima. Samo zovem svako vozilo koje ne radi. Nećemo napraviti tu grešku,” rekao je Schäfer.

Polo odlazi, Golf GTI ostaje…

Za razliku od Pola i T-Crossa za koje se očekuje da će nestati iz Volkswagenove ponude do 2025., Schäfer je ponovio da nema planova za ukidanje imena Golf i GTI jer će se oni umjesto toga prenijeti u električni Era koju će Wolfsburg u potpunosti prihvatiti 2030.

Skoro spreman za proizvodnju ID.2all u potpunosti će zamijeniti Polo do 2025. Slika: Volkswagen
Skoro spreman za proizvodnju ID.2all u potpunosti će zamijeniti Polo do 2025. Slika: Volkswagen

Tagovi: golf 9, golf 8, električni golf, električni vw golf, vw golf 8, vw golf 9

Podjeli članak
Ostavi komentar