MG 3 Hybrid+ Plus: Trenutno najpovoljniji hibrid na tržištu

MG3 Hybrid+

MG3 Hybrid Plus donosi na tržište jedan od najpovoljnijih hibridnih automobila, ali je li niska cijena dovoljno dobra kako bi opravdala njegove performanse, udobnost i ukupnu vrijednost? U ovom detaljnom pregledu proći ćemo sve bitne značajke ovog vozila, od baterije i potrošnje goriva do udobnosti sjedala i tehnoloških karakteristika.

Cijena MG3 Hybrid+ (neslužbene cijene)

MG3 Hybrid Plus dolazi s dvije varijante, i to:

  • SE model: Osnovni model po cijeni od 20.000€.
  • Trophy model: Napredniji model po cijeni od 25.000€, koji nam je predstavljen u ovom pregledu.

Znajući koliko hibridna vozila mogu biti skupa, MG3 Hybrid Plus očito pokušava pridobiti pažnju kupaca povoljnom cijenom. Ali što stvarno dobivamo za taj novac i kako se njegove specifikacije odnose na konkurenciju?

Baterija i potrošnja goriva

Jedna od glavnih značajki MG3 Hybrid Plusa je njegova mala baterija. Ima 1.83 kW ukupnog kapaciteta, od čega je u praksi 0.92 kW iskoristivo. S obzirom na to, može se činiti malom u usporedbi s nekim većim konkurentima, no ono što je zanimljivo jest da vozilo automatski bira između električnog i hibridnog načina rada.

Što se potrošnje tiče, MG tvrdi da će ovo vozilo prosječno trošiti 3,6 L/100km. U stvarnim uvjetima testiranja, zabilježeno je između 4 do 4,5 L/100km, što je prilično impresivno i vrlo blizu proizvođačevim tvrdnjama. To ga čini izrazito konkurentnim, pogotovo kada uzmemo u obzir cijenu vozila.

Domet MG3 Hybrid+ i kapacitet goriva

S 36-litarskim spremnikom goriva, MG3 Hybrid Plus omogućuje vožnju između 650 do 750 km s jednim punjenjem, ovisno o uvjetima vožnje. Ove brojke su solidne, iako bi vozilo s većim spremnikom ili boljom efikasnošću moglo ponuditi veći doseg.

Regenerativno kočenje

Jedna od zanimljivijih značajki ovog automobila je mogućnost biranja između tri razine regenerativnog kočenja. Rijetko koji hibrid pruža ovoliku fleksibilnost. Dok većina automobila ima samo jednu razinu ovog sustava, ovdje možete odabrati onu koja vam najviše odgovara. Promjene između razina jednostavne su putem infotainment sustava, dok će se pri svakom pokretanju vozila automatski postaviti na srednju, drugoj razini kočenja.

Nudi izvrsnu prilagodljivost, pogotovo za vozače koji vole sami birati razinu rekuperacije energije, bez potrebe za višestrukim postavkama.

Performanse motora

Što se tiče performansi, imamo 1.5-litarski 4-cilindrični motor koji daje 75 kW (100 KS) i 128 Nm momenta, uz električni motor od 100 kW (134 KS) i 250 Nm momenta. Kombinirano, dobivamo ukupno 143 kW ili 192 KS uz 425 Nm okretnog momenta. Ovo čini automobil prilično brzim u svojoj klasi.

Ubrzanje od 0 do 100km/h iznosi 6.9 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 150 kmh. U ubrzanjima do 70 kmh automobil se osjeća prilično živahno, što je definitivno plus za gradske vozače.

Mjenjač i doživljaj vožnje

MG3 Hybrid Plus dolazi s trostupanjskim automatskim mjenjačem. Iako ne možete ručno birati prijenosnike, dojam vožnje je relativno ugodan, iako ponekad podsjeća na CVT zbog načina na koji se motor ponaša pri višim okretajima. Primijetio sam blago kašnjenje u reakciji kod naglog ubrzavanja, ali to je očekivano u ovom tipu automobila.

Pri višim brzinama, poput onih na autocesti, vozilo može biti malo glasno, ali u cjelini nije pretjerano naporno za vozača ili putnike.

Upravljivost i kočenje

Kako vozilo ima prednji pogon, ne treba očekivati neke visokotehnološke sustave za sve pogone, ali upravljivost je dobra, iako nije na razini skupljih konkurenata. Na zavojitim cestama osjeća se malo naginjanja vozila, no u urbanim uvjetima vožnje, ovjes je lijepo podešen i lagano upija neravnine, što će biti od velike koristi vozačima koji često voze po neravnom terenu.

Kvaliteta interijera

Što se samog interijera tiče, nije sve savršeno. Plastični materijali dominiraju kabinom, što, iako nije neobično za povoljnije automobile, ipak može biti manje ugodno. Zvukovi klizanja i škripanja plastike povremeno se čuju, posebno pri nižim brzinama. Materijali kućišta su korisni, no mogli bi biti bolje izvedeni u smislu izdržljivosti i kvalitete.

Infotainment sustav

10.25-inčni zaslon infotainmenta ima puno funkcionalnosti, ali zamjerke idu na račun njegove brzine. Sučelje je ponekad tromo kod otvaranja određenih postavki, što može biti frustrirajuće tijekom vožnje.

Ipak, podrška za Android Auto i Apple CarPlay preko žične veze je tu, što je pozitivan aspekt, barem kada koristite vanjske aplikacije poput Google Mapsa, gdje sustav radi brže nego izvorni softver vozila.

Audio sustav

Šest zvučnika u ovom automobilu pružaju solidan zvučni doživljaj, ali sigurno neće oduševiti audiofile. Za svakodnevno slušanje glazbe, sustav je zadovoljavajuće kvalitete, iako nema opcije za nadogradnju na bolji audio sustav, što je kod nekih konkurenata dostupno.

Praktičnost i skladišni prostor

Prostor za pohranu u vozilu je funkcionalan. Pretinac za rukavice je mali, ali dovoljan za osnovne dokumente. Središnja konzola nudi nekoliko pametnih rješenja, uključujući neklizajuću površinu na vrhu i dva odvojiva umetka za čaše. Nisu svi automobili u ovoj cjenovnoj kategoriji tako dobro osmišljeni što se tiče pohrane.

Međutim, zadnja sjedala ne dolaze sa 60:40 preklopom, što može biti nezgodno kada želite kombinirati prijevoz većih predmeta s putnicima.

Udobnost sjedala i prostor

Unatoč nekim estetskim manama unutrašnjosti, same sjedište su udobno. Vozač ima ručnu kontrolu s 6 postavki, dok suputnici imaju nešto manju fleksibilnost s 4 postavke. Sjedala su dovoljno mekana i komforna čak i na duljim putovanjima, dok je unutarnji prostor dovoljno širok za većinu putnika.

Trophy model čak nudi grijanje sjedala i volana, što je dodatni bonus u hladnijim mjesecima.

Vanjski dizajn

Što se estetike tiče, MG3 Hybrid Plus ostavlja dojam. Prednji dio je agresivan uz sportski izgled, dok ga bočna silueta i zadnji kraj čine modernim i atraktivnim. 16-inčne aluminijske felge dolaze kao standard, dok boje poput dinamične crvene dodatno podižu ukupni dojam.

Sigurnosni sustavi

Vozilo još nije prošlo europske sigurnosne testove (Euro NCAP), no ima niz sigurnosnih značajki uključujući aktivno kočenje i pomoć pri održavanju trake, te prilagodljivi tempomat s funkcijom stop-and-go. Ove tehnologije pomažu pri vožnji na autocestama, što čini MG3 sigurnom opcijom u svojoj klasi.

Manevriranje i parkiranje

S krugom okretanja od 10.5 metara, MG3 je idealan za gradske manevre poput parkiranja i vožnje po uskim ulicama. Trophy verzija dolazi s 360° kamerama, što značajno olakšava parkiranje u malim prostorima. Vozači će cijeniti i stražnje senzore i kameru kao standardne značajke.

Zaključak

MG3 Hybrid Plus zasigurno ima svojih nedostataka, od plastičnih unutarnjih materijala do sporog infotainment sustava. Međutim, uz cijenu koja je znatno niža od mnogih konkurenata i uz odličnu ravnotežu između potrošnje, udobnosti i sigurnosti, ovaj automobil nudi sjajnu vrijednost za novac. S obzirom na sve ovo, MG3 Hybrid Plus zaslužuje priznanje u svojoj cjenovnoj kategoriji.

Podjeli članak
Ostavi komentar