Istraživanje otkrilo: Evo koja marka automobila dominira popisom najčešće oštećenih vozila u Hrvatskoj za 2023. godinu i općenito

Istraživanje provedeno nedavno od strane tvrtke za obradu podataka o automobilima, carVertical, donosi zanimljive rezultate o stanju rabljenih automobila u Hrvatskoj. Prema istraživanju, vozila marke BMW zauzimaju prvo mjesto na listi najčešće oštećenih automobila u zemlji.

Ovi rezultati reflektiraju globalni trend, jer BMW također dominira kao najčešće oštećena marka automobila širom svijeta. Unatoč popularnosti ovog njemačkog proizvođača, čini se da su BMW automobili često podložni oštećenjima u prometu u Hrvatskoj, a sličan trend primjetan je i u drugim državama.

Internet je preplavljen videima vozača BMW-a koji divljaju ulicama, ne koriste pokazivač smjera i povremeno se sudaraju s kućama, rinzolima ili drugim automobilima. Nije ni čudo što je BMW na vrhu liste najviše oštećenih automobila u 2023. – čak 67,4% svih provjerenih BMW-a na carVertical od strane njihovih korisnika imalo je manja ili veća oštećenja.

Zapravo, BMW je najčešće oštećena marka automobila u većini europskih zemalja. Izuzeci su samo Litva i Slovačka, gdje Subaru i Hyundai zauzimaju vodeće pozicije. U oba ova slučaja, BMW se rangira kao drugi najčešće oštećeni automobil.

Stariji modeli BMW-a posebno su popularni među mladim i neiskusnim vozačima željnima pokazivanja. Čak se i osiguravajuće tvrtke slažu da vlasnici BMW-a možda preuzimaju više rizika od drugih vozača, pa stoga osiguranje BMW-a nije najjeftinija opcija.

Naravno, svako oštećenje ne nužno uključuje nepodopštine na cesti. Automobili oštećeni od tuče, poplave, oluje ili drugih prirodnih katastrofa također sudjeluju u općim statistikama oštećenja.

BMW slijedi Dodge (67,2%), Tesla (65,2%), Hyundai (62,2%) i Subaru (59,6%). Većina ovih marki proizvodi snažna vozila koja imaju veće šanse za oštećenje.

S druge strane spektra, nalazi se Alfa Romeo s skromnim udjelom od 30,6% oštećenih automobila. Među markama vozila s najmanjim postotkom oštećenja nalazimo proizvođače automobila ekonomske klase poput Fiata (30,8%), Renaulta (39%) i Peugeota (40%). Ipak, tu je i Land Rover stisnut u sredini (36%), koji je očigledno crna ovca među ovim markama.

Podjeli članak
Ostavi komentar