[FOTO] BRUTALNI Porsche 911 GT3 RS 2023 u punom sjaju

Čekamo ga kao ozebli sunce. Predstavljen kao novi vrhunac serije 911 u smislu performansi, Porsche 911 GT3 RS iz 2023. proslavit će svoju svjetsku premijeru 17. kolovoza. Za svoj razvoj, Porscheov tim bio je inspiriran uspješnim 911 RSR i 911 GT3 R GT trkaćim automobilima.

Prema marki, novi 911 GT3 RS još je bolje pripremljen za vožnju na stazi od svojih prethodnika. Četverolitreni šestocilindrični boxer motor s brzim odzivom i visokim brojem okretaja ima snagu od oko 550 KS. Osim toga, pokazao se idealnim i za dane staze i za utrke kupaca.

Zahvaljujući našim prijateljima u Cochespiasu, najmoćniji 911 već je viđen na internetu. Kao što ćete se moći uvjeriti, jednostavno je spektakularan. Sudeći prema onome što možemo vidjeti na slikama, velike su razlike u odnosu na konvencionalni GT3. Prodaja i isporuke kupcima trebale bi početi prije 2023. godine.

Osobito je vrijedno pažnje divlje aktivno stražnje krilo, koje ima guščje vratove zadnjih trkaćih verzija modela 911. Ono čini dio aktivne aerodinamike i služi kao kočnica (usporivač). Branici također izgledaju agresivnije, s novim bočnim pragovima.

Ništa manje upečatljivi nisu istaknuti otvori za zrak , posebno oni na haubi; kao i znatno mišićaviji lukovi kotača . U njima su skriveni veliki aluminijski naplatci . S obzirom na fokus modela, obuvene su u natjecateljske gume s potpisom Michelin.

Srce Porschea 911 GT3 RS 2023
Sve u svemu, 2023 911 GT3 RS izgleda kao trkaći automobil koji je dopušten za cestovnu vožnju. To će se bez sumnje odraziti i na njegovu dušu, a ispod haube nalazi se šestocilindrični boxer motor koji će isporučivati ​​između 530 i 580 konjskih snaga. Bit će dostupan s PDK getribom s dvostrukom spojkom.

Iako su specifični detalji misterij, bit će zadovoljstvo vidjeti dobro poznati 4,0-litreni atmosferski motor kako svira svoju simfoniju. Uz to, veselimo se vidjeti aktivnu aerodinamiku modela, posebno aktivno stražnje krilo koje se čini vrlo sličnim tehnologiji DRS ( Sustav smanjenja otpora ) koju koriste jednosjedi Formule 1.

Podjeli članak
Ostavi komentar