Popis najgorih diesel motora – ovi motori su se pokazali kao najlošiji zadnjih 20 godina

Najgori dizel motori u autima

Dizel motori su dugo vremena bili sinonim za pouzdanost, dugovječnost i ekonomičnost goriva. Međutim, nisu svi dizel motori stvoreni jednaki. Neki od njih imaju ozbiljne nedostatke koji mogu dovesti do skupih popravaka i frustracija za vlasnike. U ovom članku istražujemo najgore dizel motore u automobilima, njihove probleme i modele automobila u kojima se nalaze.

Volkswagen/Audi 2.5 TDI V6 (1997-2005)

Kôdovi motora:
AFB, AKN, AYM, BCZ, BDG, BFC, AKE, BAU, BDH

Modeli s ovim motorom:
Audi A4 2.5 TDI, Audi A6 (uključujući Allroad) 2.5 TDI, Audi A8 2.5 TDI, Škoda Superb 2.5 V6 TDI, Volkswagen Passat 2.5 V6 TDI

Volkswagen/Audi 2.5 TDI V6 motor je pružao mnogo snage za svoje vrijeme, ali je imao ozbiljne nedostatke. Zbog dizajna glave cilindara, bregaste osovine su se brzo trošile. Glavni razlog za ovaj problem bio je produženi interval promjene ulja. Vlasnici automobila s ovim motorom trebaju češće mijenjati ulje kako bi izbjegli skupe popravke.

Volkswagen 2.0 PD TDI (2004-2010)

Kôdovi motora:
EA188 s piezo injektorima

Modeli s ovim motorom:
Audi 8P A3, Audi B8 A4, Audi B7 A4, Audi C6 A6, Jeep Patriot 2.0 CRD, Škoda Octavia, SEAT Leon Mk2, Škoda Superb, VW Jetta Mk5, Volkswagen Golf Mk5, VW Passat B6, Volkswagen Touran

Volkswagenov 2.0 PD TDI 16v motor trebao je zamijeniti legendarni 1.9 TDI motor, ali je imao ozbiljne nedostatke. Problemi su uključivali turbo punjač, zamašnjak s dvije mase i elektroniku. Najveći problem ovog motora leži u mehanizmu balansirajućih vratila, što je često uzrokovalo kvarove uljne pumpe i zahtijevalo skupe popravke.

Toyota 2.2 D-CAT (2005-2015)

Kôdovi motora:
2AD-FHV

Modeli s ovim motorom:
Toyota Avensis 2.2 D4-D / D-CAT, Toyota Corolla Verso 2.2 D4-D, Toyota Auris 2.2 D-CAT, Toyota RAV4 2.2 D4-D / D-CAT, Lexus IS 220d

Toyota 2.2 D-CAT motor je bio snažan, ali je imao ozbiljne probleme. Motori su poznati po jakom dimljenju koje začepljuje filtere čestica dizela. Također, materijal korišten za brtvu između glave i bloka motora često je uzrokovao probleme, što je zahtijevalo zamjenu glave motora.

Renault 2.2 dCi (1999-2009)

Kôdovi motora:
G8T, G9T

Modeli s ovim motorom:
Renault Laguna II 2.2 dCi, Renault Vel Satis 2.2 dCi, Renault Espace IV 2.2 dCi, Renault Master II 2.2 dCi, Nissan Interstar 2.2 dCi T35, Opel Movano 2.2 DTI

Renault 2.2 dCi motor nudio je dobar balans između snage i ekonomičnosti goriva, ali na račun pouzdanosti. Najčešći problemi uključuju slabu brtvu glave motora, što može uzrokovati curenje rashladne tekućine i pregrijavanje motora. Također, injektori goriva su često bili skloni kvarovima i skupim popravcima.

Često Pitana Pitanja ČPP

Koji su glavni problemi s Volkswagen/Audi 2.5 TDI V6 motorom?


Glavni problemi uključuju brzo trošenje bregastih osovina i potrebu za češćom promjenom ulja.

Zašto je Volkswagen 2.0 PD TDI motor problematičan?
Ovaj motor ima probleme s turbo punjačem, zamašnjakom s dvije mase, elektronikom i mehanizmom balansirajućih vratila.

Koji su problemi s Toyota 2.2 D-CAT motorom?


Ovaj motor je poznat po jakom dimljenju, problemima s filterima čestica dizela i materijalom brtve između glave i bloka motora.

Zašto je Renault 2.2 dCi motor nepouzdan?


Najčešći problemi uključuju slabu brtvu glave motora i kvarove injektora goriva.

Koji su najčešći simptomi problema s Volkswagen/Audi 2.5 TDI V6 motorom?


Simptomi uključuju čudne zvukove iz motora, smanjenje performansi i povećanu potrošnju ulja.

Kako održavati Volkswagen 2.0 PD TDI motor kako bi se izbjegli problemi?


Preporučuje se redovita promjena ulja i filtera, kao i pažljivo praćenje performansi motora.

Dok su dizel motori poznati po svojoj učinkovitosti i izdržljivosti, neki modeli imaju ozbiljne nedostatke koji mogu dovesti do velikih problema. Volkswagen/Audi 2.5 TDI V6, Volkswagen 2.0 PD TDI, Toyota 2.2 D-CAT i Renault 2.2 dCi motori su neki od najgorih dizel motora u automobilima. Vlasnici automobila s ovim motorima trebaju biti posebno pažljivi u održavanju i redovito pratiti performanse kako bi izbjegli skupe popravke.

Podjeli članak
Ostavi komentar