BMW je 1. aprila 2015. godine pokrenuo kampanju: “Staro za novo – dođite sa bilo kojim starim automobilom i dobiti ćete novi BMW“
Svi su mislili da je u pitanju prvoaprilska šala, svi osim Tiane Marsh, koja je dobila novi BMW u to vrijeme vrijednosti od 50.000€
BMW, kao i drugi proizvođači automobila, svake godine plasira prvoaprilske šale. Kako bi nastavili tradiciju, brend je napravio reklamu koja se pojavila na stranicama najprodavanijih novina na Novom Zelandu 2015. godine.
Proizvođač automobila je u oglasu naveo da će zamijeniti potpuno novi BMW serije 1, u vrijednosti od 50.000€, za automobil prvog kupca koji se bude pojavio ujutro u salonu i kaže “tražim Toma”.Tiana Marsh, koja je iz Oklanda na Novom Zelandu, probudila se jako rano, naletila na “BMW-ovu” reklamu na naslovnoj strani “Herald” novina i otišla do salona vozila sa svojim 15 godina starim “Nissan Avenir-om”.
Čak i sama ne vjerujući u istinitost oglasa, Tiana je stigla na vrata salona u 05:30 sati ujutro i čekala da je prime. Pored BMWa, gospođa Marsh je osvojila i plaketu u znak sjećanja na ovaj događaj, a također i diplomu iz vožnje “BMW Driving Experience”.
Izvor fotografije: Youtube/printscreen.