Pogledajte kako su boje automobila s godinama postale dosadnije

Prema PPG-u, koji proizvodi automobilske boje pa pretpostavljam da znaju o čemu govore u svom godišnjem istraživanju boja automobila, 39 posto automobila u svijetu bilo je bijelo 2018. , dok je 2019. godine taj postotak pao na 38% .

Još 2018. godine, PPG je predvidio porast zelene boje. No, morali su priznati da stvari postaju sve dosadnije od 90-ih:

Jane Harrington, PPG-ova globalna menadžerica za automobilske OEM premaze, izjavila je u to vrijeme: “Iako potrošači često biraju konzervativne boje za automobile, poput bijele ili crne, zelena je povijesno bila nevjerojatno popularan izbor boja, osobito u ’90-ima.”

“Počevši od 1999., preferencije potrošača pomaknule su se na neutralnije opcije, smanjujući popularnost zelene svake godine. Dok zelena čini mali postotak trenutačnih ukupnih preferencija boja za 2018., budući trendovi u automobilskoj industriji odražavaju popularnost zelene boje u dekoru doma i bojama zidova, namještaju, potrošačkoj elektronici i više.”

Nažalost, nije se očitovalo, ali PPG vjeruju. Da, njihova boja godine 2020., kineski porculan, izgleda kao da Ford Blue četiri mjeseca nije nosio ništa osim trenirke, ali sada izvješćuju o sveukupnom preuzimanju plavih automobila u Europi i Sjevernoj Americi , s 11 i 10 posto tržišta. do azurnih nijansi, respektivno.

Dakle, automobili postaju dosadniji. Ali možete dati svoj doprinos da stvari budu uzbudljive, evo teme pune ideja .

Podjeli članak
Ostavi komentar